ghostwriter.blogg.se

Du har en historia, en ide - Jag skriver, förmedlar, tipsar och sätter saken i print. Därefter är jag likt ett spöke, gone! Det är ditt namn som står på verket, jag förblir den med skavsår på fingertopparna av sena kvällar vid tangentbordet.

Den där glöden. Jag vill förmedla!

Publicerad 2013-09-18 21:57:39 i Ghost Writer

För mig är det viktigt att nå ut med en viktig historia. Jag vill lyckas hålla någonting vid liv... En text som bara blir längre och längre, en bok för förevigt kommer stå i min bokhylla, och finnas för utlåning på ditt närmaste bibliotek. Jag vill med någonting göra någonting som aldrig någonsin kan försvinna eller raderas.
 
Jag vill förmedla någons känslor, någons tankar och någons liv. Jag vill förmedla för omvärlden, jag vill sätta ord på allt det som annars tystas ner.
Jag vill nå fram, komma ut, för någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Ghost

Du har en historia, en ide - Jag skriver, förmedlar, tipsar och sätter saken i print. Därefter är jag likt ett spöke, gone! Det är ditt namn som står på verket, jag förblir den med skavsår på fingertopparna av sena kvällar vid tangentbordet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela