ghostwriter.blogg.se

Du har en historia, en ide - Jag skriver, förmedlar, tipsar och sätter saken i print. Därefter är jag likt ett spöke, gone! Det är ditt namn som står på verket, jag förblir den med skavsår på fingertopparna av sena kvällar vid tangentbordet.

Tacksam för kommentarer

Publicerad 2013-09-17 22:52:08 i Ghost Writer

Kommentarer mottages tacksamt, det är alltid roligt att höra vad folks första spontana tankar var när bloggen besöktes.
Trots att den i nu läget är väldigt tom och enkelt designad så är jag säker på att du hade någon tanke innan du var på väg att trycka dig vidare. Så snälla, innan du gör det, innan du lämnar - lämna ett litet litet avtryck.
 
Det finns nämligen ingenting som betyder så mycket som kritik, för någon som lever för att skriva.
Kritik är det enda som får dig att keep going strong.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The Ghost

Du har en historia, en ide - Jag skriver, förmedlar, tipsar och sätter saken i print. Därefter är jag likt ett spöke, gone! Det är ditt namn som står på verket, jag förblir den med skavsår på fingertopparna av sena kvällar vid tangentbordet.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela